POLJSKA; Prvi put 😀

14.06.12.  vlak za Poznan u 4.46 popodne

Evo dosao je i taj dan, bit cu sad vec skoro sa sigurnoscu mogu reci prvi put na tekmi Hrvatske repke na nekom velikom natjecanju.

Toliko sam puta razmisljao o tome i sad kad mi je realno financijski bilo najnepovoljnije za doci ovdje; uspio sam zahvaljujuci vjeri i krasnim ljudima.

Danasnji put je bio nesto nevjerojatno i skoro smo stigli do Poznana; to je slijedeca postaja i dok ovo pisem Lucynda moja draga prijateljica je otisla na cik pauzu, a kontrola je taman usla da pita karte i ja ledjero rekao da su kod nje.

Nadam se da ce imati razumijevanja kao i Nijemci da nas puste do Poznana; iskreno sad kad smo tako, blizu,mogu mi pisati koju god kaznu hoce.

Krenuli smo jutros u 4.30 iz Minhena sa 200kn u dzepu i celicnom voljom da dodjemo do Poznana na vrijeme. Ponijeli smo dosta robe i ja neke dijelove za laptop, da probamo prodati po putu. Ideja je bila da kupujemo karte za kratke destinacije i da pitamo ako nas mogu pustiti malo duze.

Prvi vlak je bio direktni Munchen za Berlin, medjutim nismo mogli promijeniti novac pa smo bez karata krenuli. Kondukter gospodin O.Konn je nakon malo price shvatio u cemu je stos i odlucio da nas pusti do Nuernberga bez da radi probleme; kao zahvalu Lucy mu je dala jedan privjesak od jantara sto moze pokloniti nekoj dami u svom zivotu.

Nakon jedno 40 minuta debatiranja i mog trazenja 200 kn, zamijenili smo nesto smo novac i dobili 19.31euro… krenuli dalje na vlak za Berlin preko Gotingenna i tu smo svjetski odradili kretanje po vlaku da bi izbjegli pregled karata, tako da smo u Berlin usli bez danas je itko pitao za karte.

I evo sad smo u tom vlaku za Poznan; jos je 26 minuta ostalo do Poznana; Matt nas ceka sa kartama; i ja sam jako uzbudjen…

i jos nesto dok smo bili na putu prema Berlinu Meg je opet pomogla i poslala nesto love sa WU pa cemo nadam se uspjeti podignuti u Poznanu.

Kasnije slijedi izvjestaj sa tekme i nakon tekme…

Ajmo Hrvatska 😀

sreli smo se sa Mateusom oko 5.30 i krenuli na tramvaj iliti bimbu sto bi Poznanci rekli; tramvaj je tek stigao oko 6 pa smo na kraju nakon sto smo prosli security i ostavili nase torbe u deposit kucici; usli na stadion u 29. min utakmice. Po onome sto su mi rekli decki koje sam pitao do tada smo igrali lose; uskoro sam se i sam uvjerio da decki igraju u grcu i nadao se da ce se osloboditi. A onda su Talijani zabili gol i kao da sam imao osjecaj, bas sam tada snimao video. Doslo je poluvrijeme i samo sam se nadao da ce drugo poluvrijeme izaci hrabrije na teren. Tako je i bilo od pocetka su stisli Talijane na njihovu polovicu i drzali inicijativu vecim dijelom poluvremena.

Matteus je uzivao na tribinama sa mnom te smo promijenili poziciju i otisli na visu tribinu. Dok je Lucy mislim bila preumorna da gleda pa je odmarala i povremeno bi pogledala sta se dogadja.

I onda je Mandzukic zabio 😀

Do kraja tekme bilo je jos pritiska nase repke ali bez gola nazalost.

Bio je gust biti prvi put na nekoj tekmi Hrvatske na vaznom natjecanju i navijanje je bilo odlicno osim onih par budala sa bakljama.

Mateus je uzivao isto i iskreno slavio kod gola.

Kasnije smo proveli par sati zajedno u gradu i onda se pozdravili na zeljeznikoj stanici.

Upoznao sam tu vecer i momka iz Koprivnice koji mi je pricao o njegovim dojmovima i ponovio ono sto sam cuo od svih nasih navijaca da su odusevljeni Poljskom i Poljacima.

I jos jedan detalj, na ovoj slici je nacin kako promijeniti sitne eure u zlote u bilo koje doba; rjesenje sam slucajno nasao na Poznan Glowny stanici 😀

ubacis eure u aparat za kavu i stisnes cancel i vrati ti zlote u omjeru 4:1 😀

Kakav lud dan i dolazak u zadnji cas na tekmu…

Hvala puno Mateusu, Lucyndi,Sinisi, Danielu, gospodinu O.Konnu, Didi, Shanti i svim ostalim znanim i neznanim na podrsci…

